Uitkomsten werksessie ‘Ontwikkelen van een communicatiestrategie’
Geschreven op 28 juni 2023
Het concrete resultaat van deze bijeenkomst zijn twee uitgewerkte strategische communicatieframes. Eén voor de overall communicatie vanuit het programma en één die we hebben uitgewerkt voor de specifieke doelgroep ‘alle 42 partner van de Alliantie van Kracht’. De bedoeling is dat er de komende maanden voor alle diverse doelgroepen binnen het programma een eigen strategisch communicatieframe wordt ingevuld. En dat er per doelgroep een communicatieplan volgt op basis van al deze strategische communicatieframes.
Bekijk en/of download de Algemene communicatiestrategie.
Bekijk en/of download de Communicatiestrategie gericht op de 42 partners.
Diverse betrokkenheid
Met een mooie opkomst van 4 ervaringsdeskundigen (ED-ers) en 9 betrokkenen uit diverse organisaties over dit onderwerp gesproken. Met dank aan: Lineke, Tamara, Nynke en Marga (ED-ers) en Cosis, Tinten, Zorginnovatie Forum, gemeente Emmen, de GKB, Leger des Heils, GGD Drenthe, Noorderpoort en CMO STAMM.